tanito.blog.hu

Az emberiség által létrehozott jelenlegi civilizációt gyökereiben kell megváltoztatni. Ezt ma már szinte mindenki látja.
Ezt a változást a gyermekek nevelésénél kell elkezdeni.
További részletekért olvasd el a tartalom bejegyzést.

Módszertan

Címkék

cikkek (9) eq (1) figyelem (2) gyurma (1) iq (1) játék (3) napló (1) rejtvény (1) tartalom (1) videó (2) Címkefelhő

Eszközök tanításhoz

2011.09.12. 10:11 - SAHTAAO

Címkék: rejtvény gyurma

Sudoku az iskolában:

"Hazánkban  is  egyre  jobban  elterjedt,  kiemelten  a  felnőttek  körében  az  úgynevezett sudoku  nevű logikai játék. Ennek mintájára, illetve e logikai feladat szabályszerűségeit felhasználva állítottam össze kisiskolások részére néhány gyermek-sudokut, mely nem számokat, hanem képeket, ábrákat, betűket, formákat  tartalmaz.  Amikor  az  osztályomba járó  gyerekeknek  adtam  ilyen  „rejtvényt”,  óriási lelkesedéssel, kedvvel oldották meg. Sokáig lekötötte figyelmüket, kellő kitartással igyekeztek eljutni a jó  megoldáshoz.  Élvezték, hogy  feldarabolhatták  a  kártyákat,  majd  rakosgatás  után  eljutottak  a megfejtéshez.  A gyerekek  érdeklődését  látva  fogalmazódott  meg  bennem  az  a  gondolat, hogy összeállítok egy sudoku-játékgyőjteményt."

Letöltés 

Gyurma recept
Hozzávalók

1 bögre liszt 
1 bögre meleg víz 
1/3 bögre só
1 zacsi sütőpor
1 ek olaj 

Az alapanyagokat kimértem, beleöntöttem egy lábosba, elkevertem, majd közepes hőfokon addig kevertem (kb. 5 perc), míg összeállt kis gombóccá. (Eleinte úgy tűnik, hogy a massza sosem szilárdul meg, de türelem tényleg csak pár perc!!!) Por ételszínezékkel tudod színezni is. Pont olyan szuperpuha, mint a playdoh, és akkor sincs nagy baj ha megkóstolják. Zacskóba zárva eláll 1-2 hétig.
Én most készítettem egy adagot, tényleg szuper jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://tanito.blog.hu/api/trackback/id/tr153220157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása